BIJÓ Rendezvényközpont, 1135 Budapest, Róbert Károly körút 96-100.
A Rendezvény házigazdái:
Jaksity Kata
Rippel Ferenc
Jaksity Kata
Rippel Ferenc
A LOHAS (Lifestiles of Health and Sustainabilty) az egészségtudatos és a fenntarthatóság iránt elkötelezett fogyasztói és vásárlói csoportot jelöli.
Mivel ez a csoport a nemzetközi kutatások szerint exponenciálisan növekszik a fogyasztói társadalmon belül, ezért kiemelten fontos odafigyelni rájuk a következő évek fejlesztései és értékesítési stratégiák kidolgozása során.
Konferenciánk célja ezt a csoportot és az Ő vásárlói szokásaikat feltérképezni és bemutatni, hiszen a piaci verseny előny fenntartása vagy éppen megszerzése miatt elengedhetetlen ennek a fogyasztói szegmensnek az ismerete.
Egy, az Egyesül t Államokban készült felmérés szerint a 60-as évek elején a LOHAS csoport a teljes populáció mindössze 5%-át tette ki, mára már az arányuk meghaladja a 26%-ot, ami Kb 50 millió fogyasztót jelent. Ennek nyomán az EU-ban is végeztek egy felmérést, mely során kiderült, hogy ez a szám itt is minimum ugyan ennyi.
A Magyarországon 2015-ben publikált kutatás szerint a LOHAS célcsoport aránya 8.7%, ami az előrejelzések szerint a következő 5-10 évben a duplájára fog emelkedni. Megállapítható, hogy a magyar és amerikai fogyasztók demográfiai jellemzői hasonlóak. Hazánkban a potenciális LOHAS célcsoport 18-39 éves, jellemzőjük a hibrid életstílus és felülreprezentáltak körükben a nők, felsőfokú végzettséggel rendelkezők és a jobb anyagi körülmények között élők.
Partnereink
Főbb témáink:
- Autó ipar, közlekedés
- Táplálkozás, Élelmiszeripar, Gasztronómia
- Építőipar
- Iroda, munkahely
- Energetika, megújuló energiaforrások
- IT
- Telekommunikáció
A konferencia tervezett létszáma: 100-120 fő. Résztvevők: vállalati döntéshozók, beszerzési és fejlesztési vezetők, ingatlanfejlesztők, marketing és kommunikációs szakemberek.
- 08.30 - 09.00:
- Regisztráció
- 09.00 - 09.10:
- Köszöntő: dr. Palkó Zsolt, Ügyvezető igazgató / EcolifeGroup
- 09.10 - 09.30:
-
Dr. Törőcsik Mária, Egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem
A LOHAS célcsoport értelmezése - trendhatások, magatartás, kilátások
A LOHAS célcsoport tagjai elkötelezetten mutatják meg döntéseikben, vásárlásaikban elveiket, egyre nagyobb hatást gyakorolva termelőkre, szolgáltatókra, kereskedőkre. Ez a növekvő csoport figyelmet kelt környezetében is, gyakran véleményvezetők, mégis, a kategória tartalmát, nagyságát mind a mai napig viták övezik. Előadásomban kitérek az értelmezés kérdéseire, a csoport megmutatkozó magatartáselemeire. - 09.30 - 09.50:
-
Dr. Nagy Szabolcs, Egyetemi docens, Marketing Expert, Head of Department, Associate Professor, Marketing Institute, Faculty of Economics, University of Miskolc
Fenntartható fogyasztás - aktuális trendek:
Az előadás a fenntartható fogyasztás aktuális trendjeit mutatja be. A globális trendek mellett a hazai helyzet elemzésére is sor kerül. Az előadás rávilágít a fenntartható fogyasztás hajtóerői mellett annak akadályozó tényezőire is.
- 09.50 - 10.10:
-
Lakatos Zsófia, Elnök, Magyar PR Szövetség, ügyvezető, Emerald PR
A mindenható kommunikáció
A fenntartható fogyasztás egyre elterjedtebb. De vajon hogyan kommunikáljunk hatékonyan a LOHAS célcsoportnak? És főleg…hogyan ne? - 10.10 - 10.30:
-
Márta Irén, ügyvezető igazgató BCSDH
Üzleti lehetőség vagy piaci kényszer?
A fenntartható és egészséges életmód vajon valódi fogyasztói igény? Tükröződik-e mindez az üzleti eredményben? Néhány konkrét példán keresztül keresünk választ ezekre a kérdésekre. - 10.30 - 11.00:
- KV szünet
- 11.00 - 11.20:
-
Radványi Gábor, oklevesles építészmérnök, Futureal Csoport főépítésze, HuGBC alelnök
A zöld gondolkodás jó üzlet is. - 11.20-11.50:
-
Bocsák Beáta, okleveles faipari mérnök / közgazdász, BB Works Interior Kft. ügyvezető
Mondrium, akusztikus call center bútorzat
Az akusztika szerepe a nagy légterű irodákban és call centeres munkahelyeken. A jó ill. rossz akusztika hatása az emberre. Az emberi tevékenység eredmenyességére, hatékonyságára és az egészségre. A megfelelő akusztika megteremtése a munkahelyeken. A Mondrium akusztikus bútorzat bemutatása. - 11.50-12.10:
- autóipar - felkérés alatt...
- 12.10-12.30:
-
Hortobágyi Ágoston, ügyvezető igazgató - DO-Q-MENT Kft.
Eredeti iratok a felhőben – már nem álom, a valódi, papírmentes iroda! - 12.30-13.30:
- EBÉDSZÜNET
- 13.30 - 13.50:
-
Göbl Erik, kkv szegmens szakértő,E.ON Energiakereskedelmi Kft.
Komplex energetikai megoldások
A 38 éves szakember több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik marketing és értékesítés területén. A több éves külföldi munkatapasztalata után a Volksbank marketing osztályát vezette, ma pedig már több mint hat esztendeje az E.ON kis-és középvállalati szegmens szakértőjeként dolgozik, ahol fő területe a megújuló energia és a kiegészítő termékek. - 13.50 - 14.10:
- TELCO - felkérés alatt...
- 14.10 - 14.30:
- Gasztronómia - felkérés alatt...
- 14.30 - 15.30:
-
Radványi Gábor
Hortobágyi Ágoston
Kanyó Roland
• Kanyó Roland: DM-marketing és PR menedzser
• Hortobágyi Ágoston: ügyvezető igazgató - DO-Q-MENT Kft.
• Radványi Gábor: HuGBC alelnök, a Futureal főépítésze
Jegy árak: