Konferencia

BIJÓ Rendezvényközpont, 1135 Budapest, Róbert Károly körút 96-100.

A Rendezvény házigazdái:

Jaksity Kata

Rippel Ferenc

A LOHAS (Lifestiles of Health and Sustainabilty) az egészségtudatos és a fenntarthatóság iránt elkötelezett fogyasztói és vásárlói csoportot jelöli.

Mivel ez a csoport a nemzetközi kutatások szerint exponenciálisan növekszik a fogyasztói társadalmon belül, ezért kiemelten fontos odafigyelni rájuk a következő évek fejlesztései és értékesítési stratégiák kidolgozása során.

Konferenciánk célja ezt a csoportot és az Ő vásárlói szokásaikat feltérképezni és bemutatni, hiszen a piaci verseny előny fenntartása vagy éppen megszerzése miatt elengedhetetlen ennek a fogyasztói szegmensnek az ismerete.

Egy, az Egyesül t Államokban készült felmérés szerint a 60-as évek elején a LOHAS csoport a teljes populáció mindössze 5%-át tette ki, mára már az arányuk meghaladja a 26%-ot, ami Kb 50 millió fogyasztót jelent. Ennek nyomán az EU-ban is végeztek egy felmérést, mely során kiderült, hogy ez a szám itt is minimum ugyan ennyi.

A Magyarországon 2015-ben publikált kutatás szerint a LOHAS célcsoport aránya 8.7%, ami az előrejelzések szerint a következő 5-10 évben a duplájára fog emelkedni. Megállapítható, hogy a magyar és amerikai fogyasztók demográfiai jellemzői hasonlóak. Hazánkban a potenciális LOHAS célcsoport 18-39 éves, jellemzőjük a hibrid életstílus és felülreprezentáltak körükben a nők, felsőfokú végzettséggel rendelkezők és a jobb anyagi körülmények között élők.

Partnereink

bcsdh  hugbc  fjallraven  doqment  eon  eon bbwi

Főbb témáink:

  • Autó ipar, közlekedés
  • Táplálkozás, Élelmiszeripar, Gasztronómia
  • Építőipar
  • Iroda, munkahely
  • Energetika, megújuló energiaforrások
  • IT
  • Telekommunikáció

A konferencia tervezett létszáma: 100-120 fő. Résztvevők: vállalati döntéshozók, beszerzési és fejlesztési vezetők, ingatlanfejlesztők, marketing és kommunikációs szakemberek.


08.30 - 09.00:
Regisztráció
09.00 - 09.10:
Palkó Zsolt Köszöntő: dr. Palkó Zsolt, Ügyvezető igazgató / EcolifeGroup
09.10 - 09.30:
Dr. Törőcsik Mária Dr. Törőcsik Mária, Egyetemi tanár, Pécsi Tudományegyetem
A LOHAS célcsoport értelmezése - trendhatások, magatartás, kilátások
A LOHAS célcsoport tagjai elkötelezetten mutatják meg döntéseikben, vásárlásaikban elveiket, egyre nagyobb hatást gyakorolva termelőkre, szolgáltatókra, kereskedőkre. Ez a növekvő csoport figyelmet kelt környezetében is, gyakran véleményvezetők, mégis, a kategória tartalmát, nagyságát mind a mai napig viták övezik. Előadásomban kitérek az értelmezés kérdéseire, a csoport megmutatkozó magatartáselemeire.
09.30 - 09.50:
Dr. Nagy Szabolcs Dr. Nagy Szabolcs, Egyetemi docens, Marketing Expert, Head of Department, Associate Professor, Marketing Institute, Faculty of Economics, University of Miskolc
Fenntartható fogyasztás - aktuális trendek:
Az előadás a fenntartható fogyasztás aktuális trendjeit mutatja be. A globális trendek mellett a hazai helyzet elemzésére is sor kerül. Az előadás rávilágít a fenntartható fogyasztás hajtóerői mellett annak akadályozó tényezőire is.
09.50 - 10.10:
Lakatos Zsófia Lakatos Zsófia, Elnök, Magyar PR Szövetség, ügyvezető, Emerald PR
A mindenható kommunikáció
A fenntartható fogyasztás egyre elterjedtebb. De vajon hogyan kommunikáljunk hatékonyan a LOHAS célcsoportnak? És főleg…hogyan ne?
10.10 - 10.30:
Márta Irén Márta Irén, ügyvezető igazgató BCSDH
Üzleti lehetőség vagy piaci kényszer?
A fenntartható és egészséges életmód vajon valódi fogyasztói igény? Tükröződik-e mindez az üzleti eredményben? Néhány konkrét példán keresztül keresünk választ ezekre a kérdésekre.
10.30 - 11.00:
KV szünet

11.00 - 11.20:
Radványi Gábor Radványi Gábor, oklevesles építészmérnök, Futureal Csoport főépítésze, HuGBC alelnök
A zöld gondolkodás jó üzlet is.
11.20-11.50:
Bocsák Beáta Bocsák Beáta, okleveles faipari mérnök / közgazdász, BB Works Interior Kft. ügyvezető
Mondrium, akusztikus call center bútorzat
Az akusztika szerepe a nagy légterű irodákban és call centeres munkahelyeken. A jó ill. rossz akusztika hatása az emberre. Az emberi tevékenység eredmenyességére, hatékonyságára és az egészségre. A megfelelő akusztika megteremtése a munkahelyeken. A Mondrium akusztikus bútorzat bemutatása.
11.50-12.10:
autóipar - felkérés alatt...
12.10-12.30:
Hortobágyi Ágoston Hortobágyi Ágoston, ügyvezető igazgató - DO-Q-MENT Kft.
Eredeti iratok a felhőben – már nem álom, a valódi, papírmentes iroda!
12.30-13.30:
EBÉDSZÜNET

13.30 - 13.50:
Göbl Erik Göbl Erik, kkv szegmens szakértő,E.ON Energiakereskedelmi Kft.
Komplex energetikai megoldások
A 38 éves szakember több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik marketing és értékesítés területén. A több éves külföldi munkatapasztalata után a Volksbank marketing osztályát vezette, ma pedig már több mint hat esztendeje az E.ON kis-és középvállalati szegmens szakértőjeként dolgozik, ahol fő területe a megújuló energia és a kiegészítő termékek.
13.50 - 14.10:
TELCO - felkérés alatt...
14.10 - 14.30:
Gasztronómia - felkérés alatt...
14.30 - 15.30:
Radványi Gábor

Radványi Gábor

Hortobágyi Ágoston

Hortobágyi Ágoston

Kanyó Roland

Kanyó Roland

Kerekasztal: Te LOHAS vagy?
Kanyó Roland: DM-marketing és PR menedzser
Hortobágyi Ágoston: ügyvezető igazgató - DO-Q-MENT Kft.
Radványi Gábor: HuGBC alelnök, a Futureal főépítésze


Jegy árak:
Egy fő esetén:
26.500 Ft + áfa / fő
Két vagy több fő esetén:
21.500 Ft + áfa / fő
Early Bird ár (november 15-ig)
17.500 Ft + áfa / fő
HuGBC és BCSDH tagok számára
17.500 Ft + áfa / fő

Regisztráció és jegy rendelés:

*Ha megegyezik a postázási címmel, akkor nem kötelező kitölteni.