Konferencia

Merre tart a hazai fenntartható irodapiac? Milyen üzleti lehetőségeket rejt a fenntarthatóság? Hogyan tudjuk a well-beinggel erősíteni a vállalati brandet? Milyen lesz a jövő irodája 5 év múlva? Mit igényel a jövő munkavállalója, az Y, a Z és az Alpha generáció? Milyen munkahelyen fogunk dolgozni 2025-ben? Hogyan hat az irodai hatékonyságra a munkavállalók rekreációja az irodán kívül és belül?

Ezekre és más hasonló kérdésekre keresi a választ az ECOLIFE magazin szervezésében sorra kerülő első hazai well-being, fenntartható iroda- és foglalkoztatás konferencia. A rendezvény fő célja, hogy átfogó képet nyújtson az egyre erősödő fenntarthatósági szempontok és a változó munkaerő-piaci trendek együttes hatásairól, bel- és külföldi példákkal mutassa be a well-being vagyis a vállalati Jó(L)lét fogalmát, és ezzel is erősítse a szervezetek hatékonyságát, a belső elköteleződést és minőségi foglalkoztatás megvalósítását.

Főbb témáink:

  • A fenntarthatóság, mint üzlet
  • Fenntartható irodaüzemeltetés és zöld beszerzés
  • Nagyvállalati produktivitás és hatékonyság-növelés a well-beinggel
  • Y/Z generációs munkavállalói igények
  • A jövő irodafejlesztései
  • A környezettudatos irodabútorok jövője
  • Nemzetközi Best Practice-ek
  • A well-being és fenntarthatóság, mint brand építés, pozitív nagyvállalati kommunikáció
  • A fenntartható belső kommunikáció: Munkahelyi edukációs lehetőségek
  • Zöld minősítések: LEED, BREAM, WELL-Building

A konferencia tervezett létszáma: 100-120 fő.
Résztvevők: nagyvállalati döntéshozók, HR igazgatók, beszerzési vezetők, ingatlanfejlesztők és kommunikációs szakemberek.

08.30 - 09.00:
Regisztráció

Fenntarthatóság, mint üzlet

09.00 - 09.10:
Köszöntő: dr. Palkó Zsolt, ügyvezető igazgató / Ecolife Magazin
09.10 - 09.30:
BCSDH (Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért) / Márta Irén, ügyvezető Igazgató: Megszokni vagy megszökni? A klímaváltozás hatása az irodai környezetre
09.30 - 09.50:
Indra Consulting / Füri Brigitta, well-being szakértő: Hogyan érhető el a fenntartható vezetői csúcsteljesítmény? …miben mérjük a Sikert és mekkora árat fizetünk érte?!
09.50 - 10.10:
HuGBC (Magyar Környezettudatos Építés Egyesülete) / Baross Pál, elnök: Mérni azt, ami intuitívan nyilvánvaló
10.10 - 10.30:
KÁVÉSZÜNET

Well-building

10.30 - 10.50:
DVM Group / Hornok Edina, környezettudatossági részleg vezető: Kinek használ a zöld minősítés?
10.50-11.10:
Blue Business Interior / Luka Milkovic, Dealer Business Manager / Steelcase: Well-being at work as a strategic asset
11.10-11.30:
Magnet Bank / Dakó Andrea, partnerkapcsolati vezető: Belső motiváció és önmegvalósítás - A MagNet Bank társadalmi szerepe
11.30-11.50:
Skanska / Schmidt András, sustainability manager: Build for a better society
11.50-12.10:
Kalmár Zoltán / Iroda.hu - A cél: a közösség irodája
12.10-13.00:
EBÉDSZÜNET

Nagyvállalati Well-being

13.00-13.20:
GE / Molnár Attila, Molnár Attila, district manager CEE global ops-EU&CRIS: A jövő irodatechnológiái
13.20-13.40:
Colliers International / Ecsődi Miklós, vezető tanácsadó, iroda bérbeadási üzletág: Irodaterületnek köszönhető well-being és dolgozói elkötelezettség
13.40-14.00:
Generali Biztosító / Árr Mariann, marketing és customer experience vezető: Értékalapú munkáltatói márkaépítés
14.00-14.20:
„mySPIRIT Egészségprogram – egyensúlyban a test és a lélek” / Dr. Jamrik - Kiss Edit – Ideggyógyász szakorvos, Egészségfejlesztő mentálhigiénikus, Wingwave Coach,
14.20-14.50:
Kerekasztal
14.50-15.10:
KÁVÉSZÜNET

Well-branding (PR szekció)

15.10-15.30:
Skyscanner / Jelentős Zsuzsanna, office manager: Az iroda, mint értékteremtő közösségi tér
15.30-15.50:
Prezi / Benkő Katalin, HR business partner & senior recruiter
15.50-16.10:
Matrix PR / Vas Dóra, ügyvezető partner: Reputációs kockázatok és a well-being összefüggései
16.10-16.40:
Kerekasztal

Szakmai partnerek:

hugbc  bcsdh  irodahu  indra  matrixpr 

Támogatók:

steelcase  spirit  generali  hungarorim   fleximedia  eurofleet  eurofleet  ikea  magnet  europcar  dvm  citytaxi  smartoffice  coliers